Skandaali - Kannan sua (I'll Carry You)

Original Finnish lyrics

Sä oot se, jonka kanssa haluan mun polun jakaa
Ja kun oot väsynyt, mä kannan sua loppumatkan
Reppuselässä kohti kotii läpi yön
Sudet perässä kuljetaan alla tähtivyön
Enkä hyväksy väsymyst, en mä pysähdy
En koskaan hidasta, ennen ku ollaan himassa
Sä et tuu hylätyks, sitä on aito ystävyys
Mä seison rinnallas, pidän sut aina pinnalla
Oon sun miehes, en enää mikään pikkupoika
Jos sul on joskus joku hätä, ni mä vittu hoidan
Mut elämä on tällast, joskus o vaa vaikeet
Ei syytä olla haikee, mä aion korjaa kaiken
Antaa pahan tulla, mä turvaan valtakuntas
Palaan takas kunhan tiedän et oot varmaan turvas
Kun sä heräät, kaikki oliki vaan pahaa unta
Sä voit luottaa, kannan sua mitä tapahtuukaa

Sun ei tarvii pelkää, et sä kompastut
Koska aina ku sä kaadut, ni mä nostan sut
Ja jos koskaan oot hukassa ja palasina
Kokoon sut takasin ja kannan takas himaan
Sun ei tarvii pelkää, et sä kompastut
Koska aina ku sä kaadut, ni mä nostan sut
Ja jos koskaan oot hukassa ja palasina
Kokoon sut takasin ja kannan takas himaan

Mut jos tuntuu siltä, sun pitää kyllä mennä
Ei syytä hyvästellä, kannan sua mun sydämellä
Mitä ikinä saan vastaani, ni mä kyllä kestän
Harmaat päivät, jäisen talven, kylmän kesän
Vaikka sä oot poissa, mä en kaipaa toista
Kaipaan, et oot mun vierellä, ku taas aika koittaa
Ja vaik tää venaaminen onkin vaivalloista
Kaipaan sua ku aurinkoa, joka taivaal loistaa
Mut ehkä sä et palaa enää, ehkä sisälläs ei pala enää
Pakko elää, pakko antaa mennä
Annan sulle mitä tarviit, enkä saata estää
Mut jos mä en kanna sua, ni mä en kanna ketää
Ja jos me joskus kohdataankin puolimatkas
Riisun sut sun huolistas kaikesta huolimatta
Ja kun mä herään, kaikki oliki vain pahaa unta
Sä voit luottaa, kannan sua mitä tapahtuukaan

Sun ei tarvii pelkää, et sä kompastut
Koska aina ku sä kaadut, ni mä nostan sut
Ja jos koskaan oot hukassa ja palasina
Kokoon sut takasin ja kannan takas himaan
Sun ei tarvii pelkää, et sä kompastut
Koska aina ku sä kaadut, ni mä nostan sut
Ja jos koskaan oot hukassa ja palasina
Kokoon sut takasin ja kannan takas himaan

English translation

You're the one I want to share my path with
And when you're tired, I'll carry you the rest of the way
On piggyback towards home through the night
Wolves on our tail we travel under the belt of stars
And I won't accept getting tired, I won't stop
I'll never slow down before we're home
You won't be abandoned, that's what real friendship is
I'll stand by your side, Ill always keep you afloat
I'm your man, no longer a small boy
If one time you're in distress, I'll fucking deal with it
But life is like this, sometimes it's just hard
No reason to be wistful, I'm going to fix everything
Let the evil come, I'm securing your empire
I'll come back when I know for sure you're safe
When you wake up, it was all a bad dream
You can trust that I'll carry you no matter what happens

You don't have to be afraid of stumbling
Because every time you fall, I'll pick you up
And if you're ever lost and broken
I'll piece you back together and carry you back home
You don't have to be afraid of stumbling
Because every time you fall, I'll pick you up
And if you're ever lost and broken
I'll piece you back together and carry you back home

But if you feel like it, then you must go
No reason to say goodbye, I'll carry you on my heart
Whatever I'm facing, I can take it
Gray days, icy winter, cold summer
Even though you're gone, I don't long for another
I long for to be by my side when it's time
And even though this waiting is arduous
I miss you like the Sun shining on the sky
But maybe you won't come back, maybe you don't feel the flame no more
Gotta live, gotta let go
I'll give you what you want and shan't stop you
But if I'm not carrying you, I'm not carrying anyone
And if one day we meet halfway
I strip you off your worries in spite of all
And when I wake up it was all just a bad dream
You can count on me to carry you no matter what happens

You don't have to be afraid of stumbling
Because every time you fall, I'll pick you up
And if you're ever lost and broken
I'll piece you back together and carry you back home
You don't have to be afraid of stumbling
Because every time you fall, I'll pick you up
And if you're ever lost and broken
I'll piece you back together and carry you back home

Comments

Popular posts from this blog

Antti Tuisku: En kommentoi (No comments)

Robinson Crue: C doesn't protect (Ei suojaa K)

Tehosekoitin - Maailma on sun (The World Is Yours)