Nylon Beat - Satasen laina (A Hundred As A Loan)

Original Finnish lyrics

En tarvii asuntoo
Vaan satasen lainan
En tahdo duuniikaan
Vaan satasen lainan
En lemmenkuutamoo
Vaan satasen lainan
Jos sulta pyytää saan
Sen lainan vaan

Mä olen fiilisten rosvo ja mä reilusti
Maailmasta kaiken pummaan
Mä otan peukalokyydin aurinkoon
Jos vain matkan ilmaiseksi saan

En tarvii asuntoo
Vaan satasen lainan
En tahdo duuniikaan
Vaan satasen lainan
En lemmenkuutamoo
Vaan satasen lainan
Jos sulta pyytää saan
Sen lainan vaan

Mä säästöporsaan
Käännän nurinpäin ja sen
Huomaan kauan tyhjää kolisseen
Mä olen vähän kai hullu
kun en halua
Nähdä vielä huomiseen

En tarvii asuntoo
Vaan satasen lainan
En tahdo duuniikaan
Vaan satasen lainan
En lemmenkuutamoo
Vaan satasen lainan
Jos sulta pyytää saan
Sen lainan vaan

Satasen laina
Satasen laina
Vaan satasen laina

En tarvii asuntoo
Vaan satasen lainan
En tahdo duuniikaan
Vaan satasen lainan
En lemmenkuutamoo
Vaan satasen lainan
Jos sulta pyytää saan
Sen lainan vaan


English translation

I don't need an apartment
Just a hundred as a loan
I don't want a job, either
Just a hundred as a loan
Not the moon of lovers
Just a hundred as a loan
If I could only ask of you
Just that loan

I'm a vibe thief and I scrounge
My fair share of the world
I'll hitchhike to the sun
If I get the trip for free

I don't need an apartment
Just a hundred as a loan
I don't want a job, either
Just a hundred as a loan
Not the moon of lovers
Just a hundred as a loan
If I could only ask of you
Just that loan

I take a piggy bank
Turn it upside down and
Notice it's been clonking empty for a while
I guess I'm a little crazy
For nort wanting to
See the tomorrow just yet

I don't need an apartment
Just a hundred as a loan
I don't want a job, either
Just a hundred as a loan
Not the moon of lovers
Just a hundred as a loan
If I could only ask of you
Just that loan

A hundred as a loan
A hundred as a loan
Just a hundred as a loan

I don't need an apartment
Just a hundred as a loan
I don't want a job, either
Just a hundred as a loan
Not the moon of lovers
Just a hundred as a loan
If I could only ask of you
Just that loan

Comments

Popular posts from this blog

Antti Tuisku: En kommentoi (No comments)

Robinson Crue: C doesn't protect (Ei suojaa K)

Tehosekoitin - Maailma on sun (The World Is Yours)