Pete Parkkonen - Kohta sataa (It's Gonna Rain Soon)

Original Finnish lyrics


Laita mut anelee

Voit alkaa sanelee

Mitä sä haluut

Ja minne

Mennään sitä tekemään

Pohjoiseen vai etelään

Tai sinne


Sä oot liian friikki, beibe

(Niinku mä)

Tehää jotai sickii, beibe

(Anna ku mä)

Laita verhot kiinni, beibe

Vai haluutsä, et naapuritki saa nähä


Mun mama sano, tytöil ei saa leikkii

Mut en estele, ku riisut siin sun kenkii

Mä lupaan sua pehmeästi rokkaa

Kohdella ku kukkaa

Kohta sataa

Kohta sataa

Kohta sataa

Sataa

Kohta sataa

Sataa


Valuta kynttilää

Ei kiire mihinkään

Mitä vaan haluut

Mä kestän

Tutkin sut kokonaan

Isken joka pisamaan

Jos et estä


Sä oot liian friikki, beibe

(Niinku mä)

Tehään jotain sickii, beibe

(Anna ku mä)

Laitan sut laulaa, beibe

Ja mä lupaan viedä äänes korkeuksiin


Mun mama sano, tytöil ei saa leikkii

Mut en pyydä anteeks, kun sotken sun meikkii

Mä lupaan sua pehmeästi rokkaa

Kohdella ku kukkaa

Kohta sataa

Kohta sataa

Kohta sataa

Sataa

Kohta sataa

Sataa

(Woo!)

Kohta sataa

Oh yeah

Sataa


English translation


Make me beg

You can start dictating

What you want

And where

Lets go do it

North or South

Or there


You're too freaky, baby

(Like me)

Lets do something sick, baby

(Allow me)

Close the curtains, baby

Or do you want the neighbors to see


My mama said I mustn't toy with girls

But I won't stop you now that you're taking off your shoes

I promise to rock you gently

Treat you like a flower

It's gonna rain soon

It's gonna rain soon

It's gonna rain soon

It's gonna rain

It's gonna rain soon

It's gonna rain


Drip the candle

We're in no hurry

Whatever you want

I can take it

I examine you completely

I hit every freckle

Unless you stop me


You're too freaky, baby

(Like me)

Lets do something sick, baby

(Allow me)

I'mma make you sing, baby

And I promise to take your voice high


My mama said I mustn't toy with girls

But I won't apologize when I mess up your makeup

I promise to rock you gently

Treat you like a flower

It's gonna rain soon

It's gonna rain soon

It's gonna rain soon

It's gonna rain

It's gonna rain soon

It's gonna rain

(Woo!)

It's gonna rain soon

Oh yeah

It's gonna rain

Comments

Popular posts from this blog

Antti Tuisku: En kommentoi (No comments)

Robinson Crue: C doesn't protect (Ei suojaa K)

Tehosekoitin - Maailma on sun (The World Is Yours)