Jenni Vartiainen - En haluu kuolla tänä yönä (I Don't Want To Die Tonight)

Lyrics credits to Mariska

Original Finnish lyrics

Pelkään panna silmät kiinni, jos ne eivät aukeekaan
Aamulla, kuin aina ennen, jäisin siihen makaamaan
Enkä voisi kättä nostaa, saati pystyy sanomaan:

Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä

Olen kesken, en siis lainkaan valmis täältä poistumaan
Juuri kun on meno käynyt elämältä maistumaan
Mulla olis yksi toive, yksi pieni pyyntö vaan:

Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä

Lupaan lukea Raamatun ja raitistun
Jos saan aikaa, se varmasti onnistuu
Mut ei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä, mä tiedän sen
Mut ei tänä yönä
Annathan siis katsoo vielä, miltä näyttää huominen
Niin mä teen mun parhaani, et oisin hyvä ihminen
Tiedän, että kuulet tämän, pyyntöni, mun rukouksen:

Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä

English translation

I'm afraid to close my eyes, what if they won't open up
In the morning, like they did before, I'd stay there and lay
And I couldn't lift my arm, let alone say:

I don't want to die tonight
I don't want to die tonight

I'm unfinished, so, not at all ready to leave here
Right when it's started to taste like life
I'd have one wish, just one small request:

I don't want to die tonight
I don't want to die tonight

I promise to read the Bible and sober up
If I get time, I'm sure I can do it
But not tonight
The sinful past shall be behind me
I can change, I know it
But not tonight
So please let me see what tomorrow looks like
And I'll do my best to be a good person
I know you hear this, my request, my prayer:

I don't want to die tonight
I don't want to die tonight

Comments

Popular posts from this blog

Antti Tuisku: En kommentoi (No comments)

Robinson Crue: C doesn't protect (Ei suojaa K)

Tehosekoitin - Maailma on sun (The World Is Yours)