Haloo Helsinki: Perjantaina (On Friday)

https://www.youtube.com/watch?v=nlYyXyhYQNM

Mä osaan istuu hiljaa ja aloillaan,
Seurata muiden hälinää
Nurkkapöydän takaa
Nurkkapöydän takaa
Nurkkapöydän takaa
Kun pöly lampun reunalta laskeutuu,
mä sitä seuraan katseella
Takapulpetissa
Takapulpetissa
Takapulpetissa

Mut perjantaina pihaovet potkaistaan auki,
Kaupunki on kirkkaana
Mullon vaan tää elämä
Perjantaina
Perjantaina, koska
pihaovet potkaistaan auki
Kaupunki on kirkkaana
Mullon vaan tää elämä
Perjantaina
Perjantaina kaikki muuttuu
Perjantaina

Mä haluun nähdä muut samanmieliset
Ja tämän viikon unohtaa
Antaa liekin palaa
Antaa liekin palaa
Antaa liekin palaa
Mä haluun laittaa lattiat pyörimään
ja ottaa susta tukea
Valoihin vajota
Valoihin vajota
Valoihin vajota

Kun perjantaina... (kerto)

Oo-oo...
Perjantaina
Ei oo velkaa
Perjantaina
Muu ei merkkaa
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I know how to sit quiet and still
Monitor others hustle and bustle
Behind the corner table
Behind the corner table
Behind the corner table
When dust falls from the edge of the lamp
my eyes follow it
On the back school desk
On the back school desk
On the back school desk

But on Friday we kick the yard doors open,
The town is well lit
I have only this life
On Friday
On Friday, because
we kick the yard doors open
The town is well lit
I have only this life
On Friday
On Friday everything changes
On Friday

Mä haluun nähdä muut samanmieliset
Ja tämän viikon unohtaa
Antaa liekin palaa
Antaa liekin palaa
Antaa liekin palaa
Mä haluun laittaa lattiat pyörimään
ja ottaa susta tukea
Valoihin vajota
Valoihin vajota
Valoihin vajota

When on Friday... (chorus)

Oo-oo...
On Friday
There's no debt
On Friday
Nothing else matters

Comments

Popular posts from this blog

Antti Tuisku: En kommentoi (No comments)

Robinson Crue: C doesn't protect (Ei suojaa K)

Tehosekoitin - Maailma on sun (The World Is Yours)