Mariska: Miun loota (My box)

refrain:
This is my box that goes boom boom boom
pidäpä huoli että sun sun sunkin
takamus heiluu silloin kun kun kun
tän biisin kuulet ja mä tuun tuun tuun
sun korvan juuren niskan taa taa taa
ei tähän voi lopettaa vaan vaan vaan
bailataan vielä kun me saa saa saadaan
jalkaa toisen perään paa paa paa

Ittesi kadota kadota
tanssi lattiaa kuluta
dj putota pudota
biitti läski katala
ujuta ujuta
tuonne tänne hivuta
sä voit voit alas asti mennä
ylös niskaan kivuta
eikä kaduta kaduta
mitä teemme piilossa
savuta savu viereen
passaa joo tossa
voitsä tajuta tajuta
ne tän meiltä kieltää
rikos paikalta poistuessa huoletta viheltä

refrain
 
Jos tää olis viimeinen kerta kun otan
mikistä kiinni ja siihen kailotan
en surisi yhtään, en katuisi mitään
oon tehnyt juuri sen mitä mun pitääkin tehdä
olen aukonut päätä
yrittänyt sulattaa lunta ja jäätä
ne nauravat mulle, ei muusta välikään
sillä kuulemani perusteella se pidentää ikää
jos tää olis viimeinen kerta kun näytän
kuinka mariska-staililla kuulonne täytän
mä olisin iloinen ja hieman haikee
sillä luopuminen jostain mitä rakastaa on vaikeeta
silti oon kiitollinen siitä
mitä päivät ovat tarjonneet niitä
en vaihtasi pois enkä muuttais mitenkää
mä en jalkaa tahtois tukea kenenkää toisen kenkää

refrain
 
Mä hajotan hajotan
vanhaa uuteen sekotan
tarkkaa ajotan ajotan
kiinni rytmistä otan
ei rajota rajota
mikään mua ei voi sitoo
mä laatikkoon en mahdu: jos koetat lähden litoo
yritän yritän
peliin kaikkeni antaa
mielen viritän viritän
kyllä luonto parantaa
pelon hävitän hävitän
itseni herätän
kun Jumalalle puhun kaikki murheet pois jätän

refrain

___________________________________


refrain:
This is my box that goes boom boom boom
take care that your your you-urs
butt swings when when when
you hear this song and i come come come
next to your ear, behind your neck neck neck
we can't stop here here here
lets party while we can can ca-an
move your feet feet feet

lose yourself self
dance scuff the floor
dj drop drop
a beat, fat and dark
insinuate-nuate
here and there inch
you can go all the way down or clime all the way to the neck
and don't regret regret
what we do hidden
smoke smoke next to
ok, yeah, there
can you get it get it
they forbit this from us
gettin' away from crime scene, whistling, no worries

refrain
 
If this would be the last time I grab
hold of a mic and sing to it
I wouldn't be sad and I'd regret nothing
I've done exactly what I have to do
I've jested
tried to melt snow and ice
they laugh at me, I don't care
'cause I've heard it makes you live longer
if this would be the last time I show
how to fill your ears with mariska style
I would be happy and a little wistful
'cause giving up something you love is hard
still I'm thankful of what
what days have brought, those
I would not give away nor change anything
I wouldn't like to be in anyone else's shoes

refrain
 
I break break
mix old with new
closely time time
take hold of the rhythm
won't limit limit
nothing can tie me down
I won't fit into a box, if you try I'll run
I try try
give my all
I tune up my mind mind
nature heals
I get rid of fear fear
wake myself up
when I talk to God I leave out all the worries

refrain

Comments

Popular posts from this blog

Antti Tuisku: En kommentoi (No comments)

Robinson Crue: C doesn't protect (Ei suojaa K)

Tehosekoitin - Maailma on sun (The World Is Yours)